torsdag 23. februar 2012

Frisk med lavkarbo ?

Jeg har hørt om flere tilfeller nå, der det er folk som er kronisk syke, som sliter med magen, men som aldri får noen diagnose. De blir anbefalt å gå på lavkarbo.
Blant annet en vennninne av meg, som i lengre tid har slitt med magen. Hun kunne fortelle at hun ble satt på kuren, med henvisning fra legen.

Nå har jeg funnet en bok jeg tenkte jeg kunne anbefale.
Frisk med lavkarbo heter den, og kan fåes kjøpt HER


Her finner du Hundre herlige oppskrifter til alle dagens måltider, inkl tilbehør, saus, kaker og dessert. Alt du trenger for å legge om til lavkarbo, planlegging, råd og tips. Fire-ukers kom-i-gang-meny. Lag knekkebrød, muffins, omelett, eggepizza, kjøttkaker, thaisuppe og mye mer.

Det er også nå stooort boksalg på Cdon.com, så nå har du muligheten til å gjøre et lavkarbokupp ;-)



Ingen kommentarer: