søndag 12. februar 2012

GOD MANDAGS MORGEN

Jeg har vært oppe siden hanen gol. Nesten ihvertfall. Jeg har en uvane med at jeg ikke får sov lenger, når jeg våkner av at kjæresten drar, og jeg vet jeg har mye som skal gjøres. Jeg skal vaske og tørke støv på alle rom i dag, og det tar på tiden.. Men har bestemt meg for å droppe gulvene. Det blir så sinnsykt rotete hjemme til oss, så jeg må gjøre det i dag. Dessuten er det greit å være ferdig md det tidlig i uka, siden vi skal være med på hyttetur til helga :D Gleder meg! Elsker hytteturer. Skal vel få testa skikunnskapene også da.. Har jo ikke gått på langrennsski siden ungdomskolen.. Så det kan bli spennende.

Jeg hadde en kjempefin morsdag i går! Rett og slett.. Sto opp med lillemann, og når han sovna igjen laga jeg meg kakao, og spiste smågodt. Kjæresten sto opp senere, og da fikk jeg en fin gave. Tenk å handle morsdagsgave for 800,-kr ! Herregud.. Fikk parfyme, undertøy, sokker, ansiktsmasker og hudkremer. Kjempekjekk og fin morsdagsgave! Var med å valgte ut parfyme og undertøyet selv. Men kjempefint det at han hadde tenkt på kremer og ansiktsmaske til meg :-D


Beklager det dårlige bildet, men jeg skjønner virkelig ikke picasa! Greit nok jeg klarer å redigere, men det går jo ikke an å lagre!
Åh, blir så sint!
Dessuten ble jeg kjempekvalm nå, så spørs hvor mye vasking det blir før jeg må spise. Men skal ihvertfall starte med kjøkkenet nå.
Huff, hvor er vaske- og ryddemotivasjonen ??

Ingen kommentarer: