søndag 26. februar 2012

Trilling er trim

I det siste har vi jo som skrevet vært en del på Viggja. Der har jeg fått meg 2 gode trilleturer, og jeg liker å tro at det er god trening for meg. Svigers bor ganske langt opp, så turen hjem igjen kan bli ganske tung. Første dagen gikk jeg en laaang tur bortover hovedveien. Turen endte etter rundt en time med gåing. I går tok jeg en kortere tur, men i mye raskere tempo, og mye mer stigning! Brukte ca en halvtime på turen, men nesten hele turen gikk ut på stigning, stigning, stigning, så jeg var så klaaar når jeg kom tilbake ;D Men sånn godklar da klart :-)
I morgen skal jeg gå en ny tur, men siden vi bor på flata blir det vanskelig å finne den stigningen. Men temoet kan man jo holde oppe fordi :-)
Synes det er koselig å ta med lillevill på trilletur, både han og jeg har utrolig godt av det.

Ingen kommentarer: