fredag 10. februar 2012

Prinsen min


Haha, litt smålei av å bli klissa med tror jeg ;-)
men det er jo så vanskelig å la væær <3

I dag har jeg og Odrick hatt en finfin dag. Han har blitt veldig flink til å leke, og han må passes på HELE tiden! Han har nemlig begynt å reise seg! En spennende tid altså! Bikka vaskebøtta gjorde han også i dag. Vann over hele kjøkkenet! Bra jeg ikke hadde fylt bøtta ;-)

Vi prøver å kutte ned på puppinga her i gården, så i dag har han bare fått 2 brystmåltider, og det var mest pga at jeg holdt på å sprenges! Jeg begynte plutselig å tenke over det, å at jeg skal vel begynne å jobbe snart, å da er det greit at ikke jeg har spreng hele dagen! Så vi må prøve å kutte mer og mer, og det begynner å gå ganske greit, siden han nå får 3 faste måltider per dag.
Prøver på det ihvertfall. Det er jo så enkelt å slenge frem puppen når man er sliten å klar.. Men i dag har han fått både frokost og middag, og kveldsmat blir det også.

No sover både lillevill og storevill ;-) Samboern er utslitt etter en lang uke på jobb, og slapper av litt på sofaen før det blir taco, film og tente lys til kvelds :D Elsker helg! Når lillevill våkner skal han få seg ett bad, og hoppe i pysejen :)

Koselig dag og kveld med andre ord :-)

Ingen kommentarer: