mandag 27. februar 2012

Ny uke

Den startet egentlig ganske tidlig! Men en liten lillevill som våkna klokka 8, men som sover igjen nå. Solen skinner ute, og det er egentlig en meget fin mandag. Planen i dag er å rydde bort klær på soverommet vårt, trille en lang og rask tur og så prøve å få skvisa inn en joggetur i kveldingen.
Skal også lage middag i dag tenkte jeg. Thai biffsalt.. Om vi har alle ingrediensene, og jeg klarer det :p Kan bli spennende :p Legger ut oppskrift når jeg eventuelt er ferdig med middagen ;p Men jeg gleder meg faktisk litt, er jo gøy å prøve noe nytt! :-)

Nei, får vel stikke.. Skal fikse meg litt, å rydde på rommet vårt. Lillevill våkner vel hvert øyeblikk han også tenker jeg.

Lillevill har forresten fått seg ny fin ulldress!! Åh, jeg er så glad jeg har bestemødre som strikker til han :D



Ingen kommentarer: