onsdag 22. februar 2012

Love meg her og der

Er vi litt lei av alt som har med kjærlighet og andre klissete ord å gjøre nå ?
Jeg er egentlig det.. Jeg har hele stua fylt med "love" og hjerter.
I dag kom mamma og henta Odrick, hun skal ha han noen timer. Regner med han snart kommer hjem igjen nå da. Men ihvertfall, så tok jeg turen nedover på litt titting/småshopping. Først dro jeg til orkdalstorget, som er en plass de selger bruktgjenstander. Jeg endte opp med 2 ganske store sorte vaser, et flettet pizzabrett og en annen flettakurv med sånn hønsenetting på sidene, den var faktisk ganske kul! Har ingen bilder til dere dessverre, jeg glemte posen i bilen, og gidder ikke å hente den akkurat nå! Vasene skal bli hvite etterhvert, og da tror jeg de blir kjempefine :-D
Skal kjøpe falske blomster å ha i den store. Vet hvilke jeg vil ha, men fant de ikke nå i dag.. Hvite liljer vil jeg ha :D

Så dro jeg på Europsris en tur, men synes egentlig interiøret er litt dyrt der.. På Nille fant jeg et søtt skilt som jeg kjøpte.

Dette vil jeg ha i gangen.. Men vanskelig å si, siden vi snart må flytte.. Men den tid den sorg.

Toren gikk videre til Brun og Blid.. En plass jeg aldri har tid til å være lenger. Ah,, 20 minutter med sol var himmeln! Like ved der har de en kjempesøt blomsterbutikk som jeg fant mye søtt. Eller mye kjærlighet om du vil.
Jeg kjøpte en hjertesten. Den kan være i en potteplante, eller så kan stangen taes av å den kan plaseres hvor jeg vil egentlig. Tenkte å ha den i en plante jeg da, men da m eventuelt stangen kuttes litt først.

Så kjøpte jeg noe som jeg sto leeenge å vurderte, det var en snor med små klyper! Og så klart ordet love i bokstaver innimellom... Jeg er møkk lei ordet LOVE!
Men den snoren var så nydelig, at jeg klarte virkelig ikke dy meg! Den har jeg lyst til å henge fine bilder i, å muligens ha på soverommet.

Til slutt fant jeg noe til min kjære :-) Tenkte han kunne henge det i bilen sin.. :-)

I cross my heart, nå er det nok hjerter å kjærlighet i denne leiligheta!!
Dumt det er så mye fint som lages med hjerter og kliss ;-)

Ingen kommentarer: