onsdag 29. februar 2012

Tenk at jeg skal på jobb!

Det er raaart! Herregud, gruver meg til å være borte fra babyen min :(
Men tror det blir godt for mamman å komme seg litt bort. Ingen tvil om det. Blir egentlig gøy å starte på igjen også. Uten gravidmagen vel og merke...
Gleder meg også til at jeg skal være på en avdeling, sammen med alle ungene.
Men for å si det sånn.. Gleder meg til helg også, tror dette blir meget tungt til meg ;p Har ikke sovet mye i natt heller, livredd for å sovne av.
Men når jeg kommer hjem har jeg en plan om å trille me lilleungen min :-) Gleder meg allerede! Kjenner virkelig at jeg savner han allerede, og skulle ønske han kunne våkne før jeg dra om et kvarters tid..Vil bare kooose han opp før jeg drar.

Men dere får ha en fin dag alle sammen :-D


Fineste prinsen min!

Ingen kommentarer: