torsdag 16. februar 2012

Valentine´s day

Jeg fikk blomster på dagen, og de var så fine!
Kjæresten var litt skuffa når han kom hjem, for de var tom for roser, og alle slags mulige valentineblomster. Så da hadde han satt sammen en bukett i stedet, og vet du hva ? Det er de fineste blomstene jeg noen gang har fått!! Skulle virkelig ønske de kunne vare for evig, eller tørkes.. Men det kan de vel ikke.. Da jeg fikk dem var de ikke sprunget ut, og det synes jeg var kjempefint,for da kan jeg jo beholde dem lengre ;-)



Nå har de fleste av blomstene sprunget ut, og de var finere enn jeg kunne forestilt meg! Nesten litt synd at vi skal reise bort i helgen, for da er de sikkert døde når vi kommer hjem igjen :/ Skulle vært hjemme nå som jeg fineste blomstene jeg noen gang har hatt :D




Er helt forelska i disse blomstene jeg :-) Mye finere enn vanlige roser..

Ingen kommentarer: